Total de visualitzacions de pàgina:

diumenge, 31 de gener del 2010

Els millors de "Qui és aquest personatge? (gener)"

Ja tenim guanyadors de Qui és aquest personatge? (gener). Si vols, pots saber com ha quedat finalment la classificació. Felicitats, Paula, que ets campiona per segon mes consecutiu! La Núria ha empatat a punts amb la Marta, però considerem que la Marta és tercera perquè va ser qui va endevinar el personatge de la classe dels Bob Esponja. I aviat, els personatges del mes de febrer!

Joan

3 comentaris:

bob esponja ha dit...

Una cosa Joan, la Marta no va endevinar el personatge, el vaig endevinar jo.
MARC

JoanPicasiCasanovas ha dit...

Sí, Marc, tens tota la raó! Em vaig confondre! Està clar que tu ets el segon classificat del gener i que hi ha un empat entre la Marta i la Núria al tercer lloc. En tot cas, a la "foto" hi ha la Marta perquè va ser la primera a intervenir, abans que la Núria.

bob esponja ha dit...

Felicitats als tres i m'alegra molt!!!!!!!!



tania